2012 m. birželio 25 d., pirmadienis

100 % handmade

Kad knygutės man LABAI patinka, jau pastebėjo kiekvienas bent kažkiek sekantis mano gaminukus. Dažniausiai tai būna didesnės (A5) patogios, tvirtos užrašinės languotu vidumi. Aš padirbinu keičiamą aplanką iš popieriaus bei  vilnos, ir bendras vaizdas iš tiesiog šaltos užrašinės pasikeičia į jaukią asmeninę paslapčių ar planelių saugotoją. Labai malonu tokias knygeles tiesiog vartyti rankose ir glamonėti dar iki sugalvojant, ką su jomis darysite.
Šitoks mažas formatas man kiek mažiau įprastas. Dar rečiau turiu prabangą apvilkti rankomis rištą knygutę. Jausmas, kai atidumas ir šiluma, kuriuos į darbą sudėjo kitas žmogus  negali palikti abejingų... Tikiuosi, knygelė dvigubai šildys žmogų, kuriam ji skirta.



Gavau surištą bloką iš vienos labai kruopščios menininkės, kurios darbai mane labai įkvepia tobulinti savo stilių ir  nenuslysti į neiškirtinius visiems įtinkančios gaminukus tik dėl pardavimų. Jau vien pasiėmus ilgai varčiau ir džiaugiausi labai patogiu formatu, malonia spalva ir lapais, kurie atvertus tuo pat neužsiverčia, kaip būna mašina rištoms knygoms minkštais viršeliais. Pati šiam bendram kūdikiui nuvėliau ir nudažiau aplanką iš pamėgtos labai plonos merino  ir Wensleydale garbanų, suteikiančių įdomią faktūrą.



2 komentarai: